T o r s d a g

GRATTIS till världens finaste ELIN som fyller år idag! ♥

Igår kväll kom Elin förbi, som vanligt blev det kaffe och en himla massa surr. Johan kom vid 9 och joinade oss också. Resten av kvällen spenderas i soffan framför en film.
Nu sitter jag hos mamma, var tvungen att hit i världens snö-kaos väder med ALL min smutstvätt typ, min tvättmaskin blir inte fixad förns nästa vecka, förhoppningsvis och jag hade inga rena kläder/trosor överhuvudtaget så då fick jag gå hem hit och tvätta. Gruvar mig redan för att gå hem med allting sen.
Blir nog middag här också, gäller att passa på när man blir bjuden.. jag är ju ingen fantast av att laga mat och skippar mer än gärna det. ;)

Nu, vila! Galet trött.. min kropp driver mig till vansinne snart!

Kommentarer
Postat av: Twixy

ååh, vill oxå ha mami nära o få go (färdiglagad o gratis) mat :D

2012-01-05 @ 16:06:20
URL: http://twixys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0