Söndag kväll

Kommentar på förra inlägget:

Kommentarer
Postat av: Elin

"Jag kan lära dig att laga mat , vi ska åka utomlands och vi ska ha en ute kväll!!<3"

 

Svar: Att vi ska finaste du!

 

Jag har legat i soffan nästan hela dagen hos mamma idag, men när hon sa att hon har magsjuka så drog jag fort därifrån så är hemma nu. Har städat och plockat undan massa och kollat film. Är fortfarande inte frisk heller, suck! Några planer för veckan då? Jodå det har jag faktist.. jag vet inte vilken dag skolan sätter igång igen (måste ringa och höra mig för imorgon). Men ska iallafall få undan massa plugg, Umgås, Mysa, Dricka på torsdag då Elin fyller år? :), Och på onsdag kommer Niki hem - En killkompis som kommer från Belgien men som är här och spelar hockey i Ånge. Han har varit hemma i Belgien över jul/nyår och kommer till Ånge igen på onsdag så ska försöka hinna vara med honom också.

Det var väl det enda jag hade att berätta nu :) Får snart sällskap, Johan kommer.. han ska ut och skotta snö inatt då det har snöat ganska mycket. Så han lär väl ska ha kaffe så han håller sig vaken!

 

 


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja, såklart kvar i lilla s-vall :)

2012-01-01 @ 20:54:07
URL: http://fluuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0