Snart snart snaaaart

 

Bjuder på en gammal bild, saknar det där håret.. dock fick jag sms om att mitt nya löshår är påväg hit så får det säkert på måndag. Jag och Elin ska fixa det samtidigt, kommer bli grymt.

Jag har suttit hemma hos mamma hela dagen och umgåtts med folk där. Nu är jag hemma och väntar på att Johan ska komma förbi.

 

Trött som en gris är jag också, fattar inte vad det är med min kropp! Läkaren till veckan - JA!

Ska nog ta mig en ÖL eller ett glas vin nu, sen får vi se!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

2 avfärgningar och en askblondhårfärg i och ett slingpaket från mood :D

2012-01-07 @ 18:42:29
URL: http://fluuga.blogg.se/
Postat av: My Vestlund

Fin!

2012-01-10 @ 14:20:59
URL: http://myvestlund.se
Postat av: Anonym

otroligt fin och het tjej! undrar lite om du datar nån eller om det bara är vänner som du nämner ibland.. ;-) / hemlig beundrare. (än så länge)

2012-01-10 @ 18:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0