O n s d a g

Nyvaken tjej här.
Blev klent med uppdatering igår..hade fullt upp, hela tiden!

Först
var jag hos Elin och drack kaffe, surrade massa och lekte med William.. direkt när jag gick därifrån ringde Milla och ville gå på knutstation och äta - visst! Efter vi varit där gick vi till Sara och satt där i 2h och herregud vad jag har saknat henne, älskade go gumma! ♥
Sen förflyttade jag och Milla oss hem till mig, kollade på tv och myste bara..vid 11 drog hon hem och jag tvärsomnade, typ!

Det var min dag!
Idag blir det plugg, har jätte mycket att göra nu så istället för att sitta här vid datorn och inte göra någonting vettigt så ska jag ta och sätta mig vid böckerna istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0