Jahaa det var så det var

Vaknade imorse och hade tänkt pallra mig upp och gå iväg på skolan, men loggade in på CSN och såg att jag börjar inte förns den 9e? OKEJ! Men ska endå få massa gjort i veckan. Jag måste peppa mig själv för att klara det här nu. Jag måste få dom där betygen.
Sen kom det hit 2 st "gubbar" och kollade på min tvättmaskin som fortfarande inte funkar.. och jag har snart inga rena kläder överhuvudtaget. Får panik! Dom skulle iallafall beställa hem saker till den och laga den, men det kommer inte ske förns nästa vecka. SUCK på det! Ska jag måste handtvätta tills dess då eller?

Nu ska jag ta och inta någon lunch och kanske internet shoppa lite för att bota mitt dåliga humör pga av tvättmaskinen, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0