Jaa men så där då någonting

Fick världens ryck idag och började storstäda, rensade + slängde massa skit ur garderoben osv.. och slängt massa annat skit! Skönt när sånt är gjort. Sedan lagade jag middag - potatisbullar! Vet egentligen inte om jag kan kalla det att laga middag då det bara är att slänga in dom i ugnen men iallafall, haha!
Duschade sen och gjorde mig iordning och gick till Elin och drack kaffe ♥

Kom hem för en liten stund sedan, slängde mig i soffan på en gång.. snart kommer Johan och hälsar på :) Tänkte kolla på filmen "Jag saknar dig" som jag har laddat ner. Har redan sett den men kan lätt se den igen, så den kan jag tipsa om.

Gammal bild, orkar inte knäppa nya nu för tiden. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0