I'm not sure I need you, but I'm sure I really want you

- En ny mobil (Iphone4S) Såklart!
- Snyggare hår, då menar jag längre..
- Kunna lära mig att laga mer avancerad mat, isället för att bara värma mammas matlådor
- Ha en fungerande kropp
- En Ben & Jerrys
- En hundvalp,
alt en kattunge
- En festkväll med vännerna
- En utlandsresa,
gärna till Thailand..igen
-
En maskin som tillverkar pengar..


Det är mycket man vill ha, s
å är det alltid! Och jag råkar vara en tjej som gärna vill ha allt, på en gång!

Ligger i soffan hemma hos mami nu,
fortfarande grymt förkyld! Ingen direkt nyhet..
Ska ta mig en dusch nu och sen krypa ner..

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kan lära dig att laga mat , vi ska åka utomlands och vi ska ha en ute kväll!!<3

2012-01-01 @ 13:42:41
URL: http://elinwikstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0