Grattis Elin

Eftersom jag inte kanske kommer kunna fira Elin, hur mycket jag än vill, beroende på hur jag mår och vad sjukupplysningen säger .. så tar jag och skriver lite här om henne istället.
Jag är sjukt glad över att hon finns, faktist så är jag det på riktigt! Jag brukar ha svårt för tjejer på något vis, jag har nästan blivit "rädd" för att ta in tjejer i mitt liv för vi/ni brukar alltid ha en förmåga att bara prata en himla massa skit. Men hon är inte alls så som det känns. Vi tycker oftast lika och har lätt för att både prata om roliga saker men samtidigt tråkiga saker! Vilket jag tycker är jäkligt skönt. Hon vågar stå upp för sig och hur mycket skitsnack det än är så bryr hon sig - NOLL! Du rockar gumman!

ELIN, du ska veta att jag är grymt glad över att du inte är som alla andra, du vet vad jag menar! ♥

GRATTIS än en gång!

(Bild lånad från hennes blogg som ni hittar HÄR)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0