Fredag, redan?

Fick typ en mindre chock igår när Elin sa att det är fredag imorn (alltså idag) Alltså vart tog veckan vägen? Idag är det en vecka sedan Gizmo kom hit också och hitintills har allting fungerat väldigt bra. Han sover mest? Haha..
Idag har han dock typ inte ätit någonting, så fortsätter han inte göra det så blir det ett samtal till veterinären.

Mer då? Kaos i mitt huvud, Johan var här igår kväll, läänge.. skönt som tusan! Ikväll blir det nog film .. det är mina enda planer, har storstädat nu på morgonen så slipper jag det sen! En fördel med hund är att det är tidiga mornar, och en nackdel med att ha hund, speciellt en hundvalp är att det blir mycket städning och tvättmaskinen går mest hela tiden för ibland pinkar han på ställen han inte borde lillskrutten.

Jaja, nu ska jag ringa min bästa Sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0