Torsdag

Fröken jansson är inte på tipp topp idag. Har iallafall jobbat idag och sedan försökt få så mycket av plugget gjort. Tränade på matteprovet som snart ska göras (om). Sedan blev det lite engelska. Högläsning för mig själv och gramatik. Tycker faktist engelskan går bättre och bättre och det är för att jag verkligen vill kunna bra engelska. Jag tycker det är viktigt att faktist kunna det.
Vad gäller mig har jag dock aldrig haft svårt för att lära mig själva språket, problemet för mig är att jag haft svårt för att våga uttala mig, speciellt när jag har folk brevid mig.. då har det lixom tagit stopp. Men känner att jag mer och mer vågar vilket kryddar på självförtroendet en gnutta.

Ledig imorgon, eller långt ifrån ledig men jag ska iallafall inte jobba! Utan fokuset får ligga på träning - Jag måste ta mig ut imorgon, måste måste måste, och sedan måste jag även fortsätta med pluggandet. Tänkte försöka få det mesta gjort, det ska vara klart nästa vecka men då kommer jag ha mindre tid för då blir det mer jobb.

Känner mig helt väck i huvudet nu, smått deppad och nere! Men trots allting så är jag väldigt stolt och nöjd över mig själv. Jag har vuxit efter allt skit som varit även om det fortfarande är HUR tungt som helst - tidsvis!

Nu ska jag äta paj med vaniljsås! Mummms!


(bild lånad från google)

Kommentarer
Postat av: Neha

Vad gott:D Vad ska du käka för paj?:D

2011-09-16 @ 17:05:40
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0