Sex and the city

Paj i magen, tjocksockarna på och ligger nerbäddad i soffan och tittar på sex and the city. Den serien får man inte nog av, i love it!
Jacob ringde nyss och sa godnatt också, på lördag åker jag med honom "hem" till Hammarn. Hans mamma, platspappa och morfar, syster och hennes ungar är där under helgen också (dom bor annars i Motala) så på lördag blir det middag med dom, sen blir det massor av mys för nu har jag inte fått kramats på en hel vecka, inte för att det är så lång tid men jag saknar honom massor nu.
Speciellt när jag får mina attacker av det som jag fått gått igenom senaste månaderna, skönt att ha en trygg famn att få falla ner i ♥

Imorn tänkte jag plugga massor på dagen och sen tänkte jag höra med mamma om hon har lust att gå på mittis och äta After work, så himla sugen på det. Sen på kvällen efter min kära vän Sara har slutat jobba så hoppas jag på att vi kan hitta på något! Jaja, får se imorgon hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0