Roadtrip

Tänkte slänga in ett snabbt inlägg innan jag åker mot Övik. Väntar på att mamma ska komma hem från jobbet bara så jag hinner hinka i mig en kopp kaffe med henne innan bara.
Jag lär nog komma fram till Övik ungefär samma tid som Jacob slutar jobba ( tar alltid as länge för mig och ta mig med bil någonstans ) Ni vet jag är en sån här: Stanna och pinka, Stanna på varje mack och handla kaffe typ, Stanna och ta luft, Prata i telefon.. så det tar alltid lite längre tid för mig och komma fram mot för vad det borde göra.

Får se vad vi gör ikväll, någonting lär det bli! Ut och ta ett glas vin är givet iallafall, eller öl.. får se! Grymt sugen på nåt glas iallafall. Har ju inte druckit på galet länge nu så det är jag värd.
Sen får vi se om vi hälsar på brorsan ikväll eller imorn - Återstår och se!


Slänger nog in nåt mobil inlägg under helgen iallafall! Va så säker.

PUSS på er!

Första bilden som togs av mig och Jacob när vi gick ut i stan. Snart 2 år sen, galet!

För övrigt ser det ut som jag grinar men jag gräver faktist i väskan.

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ska du till Övik? :)

Jag ska ev. dit på Fredag.. Fast iförsig fram och back bara :P

2011-09-22 @ 14:41:32
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Cicci

600:- sen köpte jag nagelolja också så det blev 650 :D VÄRT!

2011-09-22 @ 17:45:15
URL: http://fluuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0