Puuuuh

Åh fy vilka jobbiga dagar jag har haft. Hua!
Massa strul med allt och jag är expert på att fucka upp allting i min väg! Men nu är det skärpning för jag har fått världens möjlighet idag! GRETT! Hoppas att det ska bli mindre bekymmer framöver nu.

Har pluggat en himla massa dom här dagarna, skolan går verkligen jätte bra! Beröm av lärarna, speciellt i eng och svenskan! Matten går det segare med.
Ledig hela veckan, så passar på att få så mycket som möjligt gjort.

Kasst med uppdatering har det varit iallafall, förlåt för det! Men efter skiten jag genomgick för en månad sen så har jag skrivit i min andra blogg dom här dagarna! Skulle så gärna vilja dela med mig men samtidigt så är jag rädd. Hm, får se!

Nu ska jag prata med Jacob i telefonen och sedan krypa ner och sova.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag skulle hemskt gärna läsa lite från din andra blogg !!



Puuuss!

2011-09-30 @ 01:10:34
URL: http://fluuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0