Ny vecka, nya tag!

Jag måste sluta äta så mycket "gosaker".
Hittills idag har jag hunnit fika två ggr med Sara.
Hallå, två gånger lixom? Jaja, får helt enkelt hålla igen resten av veckan istället. Har lovat mig själv och min kropp att inte äta en massa skit.

Kom iallafall hem till Ånge efter en super mysig helg på Hammarn imorse.
Umgåtts med hans familj, bakad matbröd - pluspoäng till oss, ätit gomat, myst, druckit vin, sovit länge!
Men nu är det vardag igen och Jacob drog till Övik på jobb i veckan och jag ska väl jobba lite jag med, men idag är det bara plugg på schemat. Måste öva en himla massa på matteprovet som ska göras + att jag måste göra klart engelska uppgifterna och lämna in dom.
2,5 km springtur står egentligen i min kalender idag också men det får jag nog ta hoppa över och skjuta upp till imorgon om det inte blir uppehåll från allt regn senare under eftermiddagen.

Men nu - Plugggggggggg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0