Helgen som var

Hade en super helg med bästa Jacob!

Åkte till Övik i torsdags mitt på dan. Svängde in på Dollar store i Härnösand påvägen dit också, alltid hittar man nåt och denna gång blev det en duk till köksbordet och 2 st ljuslyktor + skurmedel! Allt fick följa med hem till Jacob.
Men iallafall, mötte upp han och sedan gick vi på kina resturang och efter det köpte vi med oss fika och gick upp till broder! ♥
Fredags: Jag gick runt massa på stan medans Jacob jobbade. När han slutade tog vi en gemensam runda och jag köpte med mig ett par nya skor.
Sedan åkte vi till Ullånger där hans morfar och hans dam bor, innan vi rullade hem mot Hammarn.

Annars var helgen rätt så lugn. I lördags åkte vi upp till Jacobs pappas jaktstuga. Gick och la oss där kl 10 på kvällen och upp kl 5 för då skulle vi med på älgjakt, dess värre fick vi inte ens se en älg men mys var det kan jag lova!


Nu är det vardag igen och jag ska sätta igång med pluggandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0