Goder kväller

Kass uppdatering idag, men känns inte lika kul när nya bloggdesignen inte finns på plats än, men är under uppbyggnad så snart så, snart så blir det kul igen.
Har iallafall jobbat lite idag och sen pluggat massa. Annars har det inte hänt så mycket. Legat i soffan med tjocksockar och druckit te och kollat bonde söker fru, typ!

Imorn blir det lite jobb på förmiddan sen efter det så pyser jag upp till Övik. Jacob är där på jobb nu i veckan och då hade han som förslag att jag kunde åka dit och vara där en natt också åker vi tillsammans hem till Hammarn på Fredag när han slutat - Perfekt!
Ska även försöka hinna med att träffa brorsan någonting, han bor ju där så det känns givet att kika in där.
Ska prata med honom om tatuering igen tänkte jag. Han är ju tatuerare den jäkeln ;)

Bjuppar på en bild på en tatto som jag är grymt sugen på att göra.


Kommentarer
Postat av: Cicci

Äntligen deisgn!! :D och fett snygg tatto!

2011-09-22 @ 01:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0