Friday

Alltså veckorna går sjukt fort! Är det bara jag som tycker det?
Har nästan nyss vaknat. Hade en liten sten som släpptes ifrån min kropp igår så jag sov som en prinsessa inatt.  Det behövdes.
Dricker en stor kopp kaffe nu för att vakna till ytterligare så att jag kan plocka fram matteböckerna. Hade tänkt satsa på att göra prov någonting nästa vecka. Det finns nog inga ord som kan beskriva hur svårt jag tycker matte är. Och jag som måste läsa upp Matte B också för att jag ska kunna bli det jag vill - Sjuksköterska och/eller barnmorska. Får helt enkelt ha höga krav på mig själv och fortsätta kämpa med den fast den just nu känns ganska omöjlig.

Vad mer då? Har inga som helst planer alls för helgen. Jacob verkar vara ganska upptagen iallafall så jag vet inte om det blir en tripp dit. Det ska skruvas bil hela helgen.
Jag som har letat fram massa gardiner och fina sängkläder till huset som jag skulle vilja få upp. Karln har bott i huset 3 ÅR men ÄN finns det fortfarande inte EN enda gardin i huset. Eller jo, vardagsrummet är så gott som klart. Men resten, det nyrenoverade köket te.x skulle behöva lite färg.
Får se hur det blir!

Nej nu ska jag ta tag i allt som måste göras för idag!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Du är inte ensam om att tycka matte är svårt.. Jag är skit dålig på matte också.. fyfan hatar det :( Många skolkade timmar på mattelektionen. haha

2011-09-30 @ 10:27:25
URL: http://fluuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0