Det var fredagen det

Lugn kväll, tog en cider med Sara men hon skulle vidare och jag hade ingen som helst lust med det så jag gick hem och tog mig en öl! Jag har totalt lessnat på allt vad gäller hemmafester, tycker det för det mesta bara är massa "småbarn" eller så spårar det helt enkelt bara ut.
Nä tacka vet jag att man sitter ett skönt gäng hemma hos någon och dricker och har det kul, eller alt gå på någon pub, det kan absolut vara skoj! Resten har jag faktist vuxit ifrån antar jag.

Nu ska jag ta packa min väska och ta en kopp te. Jacob kommer och hämtar upp mig imorgon någongång på dagen också åker vi till Hammarn! Som jag längtat efter honom den här veckan, galet! ♥


Får se om jag skriver någonting imorn innan jag åker,om inte annat så kanske det kommer ett mobil-inlägg under helgen.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0