O n s d a g

God dag på er. Allt bra med er? Här är det bra, förutom att jag har mensvärken ifrån helvetet, vilket i sin tur gör att jag får dålig aptit och inte riktigt orkar äta så mycket, vilket i sin tur gör mig smått grinig emellanåt. Haha!
Har inte riktigt haft tid att skriva så mycket. Haft fullt upp med jobb och plugg, som vanligt! Ska iväg några timmar ikväll också, får väl se hur det går men det ska nog gå fint!

Har fixat nya naglar igen också, lösnaglar såklart! (Bild kommer strax). Har börjat älska det! Sitter ju som berg och ser verkkliga ut, så tills vidare slänger jag hellre ut 130kr på det än att förlänga på riktigt, men självklart gör jag ju helre det, men det får bli lite senare.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Haha trevligt att vi båda har mens!!!

2011-10-19 @ 13:57:37
URL: http://fluuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0