Måndag

Goder kväller!
Hade en kanon kväll i lördags! Längesen jag hade så roligt faktist.
Kom isäng halv 7 igår morse och upp kl 11 och gjorde mig iordning och åkte till Jacob för söndagsmys ♥
Och idag skjutsade jag honom till Sundsvall för han skulle med tåget, jobb för han i veckan i Västerås, åkte iallafall raka vägen hem hit till Ånge! Pyser ner till staden imorgon igen, först lite jobb bara!

Hängt på Mittis med Sara ikväll! Kafferep, och nu ska jag ha te-rep med mamma framför ensam mamma söker på tv3! Bästa pogrammet.


Kommentarer
Postat av: therese

Sv: Åh tack så mycket! :) Kika gärna in på alla andra smycken jag har, och även inredningsprylar jag tillverkar.

2011-10-03 @ 21:09:38
URL: http://tinythess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0