Jag lägger mig

Som sagt, åter igen..förlåt för väldigt dålig uppdatering!
Var till Sundsvall igår en sväng, kollade på en dator (som jag inte köpte) och var in på premiäröppningen av Dollar Store och GALET hur mycket folk det faktist var där. Kom ut därifrån med 5 fulla påsar iallafall så nog kan man göra fynd alltid. Ska visa allting sen.

Sedan tog jag med mig min Sara och åkte till min älskade lägenhet och kollade, har inte skrivit något kontrakt en men det ska göras i helgen. Längtar! Har massa planer. Och efter vi gjort det så åkte vi hem till henne för att klippa mig så nu har jag lugg igen.

Annars då? Åt helvete faktist, just nu! Saknar allting som jag inte längre har. Er två!!!!

Ska ligga i sängen hela dagen så idag blir det tid för mycket inlägg.

Kommentarer
Postat av: Cicci

naow :(

Och ändå blev det bara ett inlägg haha

2011-10-26 @ 21:59:44
URL: http://fluuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0