Hur många lingon finns det i världen?

Har varit hos pappa hela dagen. Tog promenad med doggen och sedan satt vi klistrad framför tvn och tittade på ett jaktpogram! Jag har blivit tokig i det efter att jag var med på älgjakt förra helgen med Jacobs pappa.
Skit samma, efter det så åkte jag och mötte upp mamma också var vi ut och åt - Mysigt gånger 30.
Efter det på ica och handlade hårfärg, svart som vanligt! Är så himla le på den färgen just nu. Hyrde även " hur många lingon finns det i värden". Mamma hade inte sett den, jag kan den dock utantill men jag lessnar inte på den. Så himla gripande och fin på alla sätt. ♥

Nu ska jag ta en öl eller ett glas vin.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ooh!! Hoppas den här i svall blir lika fet!!! Men vi drar till hudik :) så långt till ö-sund :(

2011-10-01 @ 22:25:28
Postat av: Elins blogg - Vackra ord av kärlek. - SMYCKESSHOP.

Ha en fin lördagskväll!



Skänk gärna ett bidrag i min insamling för rosa bandet!



Du kan skänka allt från 1 :- och uppåt!



Tillsammans kan vi göra något! <3

2011-10-01 @ 23:11:29
URL: http://eeeelins.blogg.se/
Postat av: therese

Pröva lägga i några slingor då? :)

2011-10-02 @ 15:54:40
URL: http://tinythess.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Ja va vore världen utan lingon egentligen :)



å alltså, TACK för dina ord. wow, tänk va några rader kan göra med en 'ler stort' Ha en fantastisk söndag!



Kram

2011-10-02 @ 16:35:22
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0