Heldag i stan

Godkväll kära vänner!
Åh herregud vad jag är trött nu, i både huvudet och kroppen. Klev upp halv 8 imorse och duschade, fikade och gjorde mig iordning. Sedan åkte jag och mamma till stan.
Första stoppet blev på Specavers för synundersökning, visade sig att jag behöver läsglasögon så beställde två par. Ett par aningen större modell, av märket Tiger of sweden och sen ett par andra svarta klassiska bågar. Så om ca 1-2 veckor får jag hämta ut dom, som jag längtar!

Sedan har vi kutat runt som två yra höns på Birsta. Blev lite shoppat idag också. 1 par leggings, 1 kofta, en liten väska, nessecär (er), Plånbok, smycken, rengöring för sminkborstar och säkert någonting mer.
Visar senare, eller imorgon!

Var och köpte blomma och gravljus som vi tände på minneslunden också. ♥

Och som avslutning så åt vi på.......MAX, såklart!

Bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0