Good morning

Vaknade sent idag, kan bero på att jag låg och kollade på en svensk film tills halv 3 inatt.
Har nyss ätit en tallrik med gröt och ett glas juice. Ska väl ta dra på mig ett par jeans och en kofta och rulla ner till Fränsta till pappa och älsklings-Vidar!
Fiske står på schemat idag, pappa har nämligen en damm på gården där han har regnbåge så jag ska dra upp några stycken tänkte jag.

Annars har jag inga planer för idag! Långpromenad med doggen och sedan rulla mot Ånge igen. Är faktist lite sugen på att gå ut ikväll, men jag vet inte! Känns inte som att utgångar lockar så mycket längre, iallafall inte här i Ånge. Är ju några timmar kvar tills det skulle vara dax så har ju tid och tänka.
Annars blir det myskväll här hemma med Mami ♥

Nu - Kaffe och mascara på ögonfransarna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0