Fredag

Värdelös på uppdatera nu, jag vet! Men jag har mina skäl till det, faktist!
Har haft riktigt jobbiga dagar, men jag ska fixa det.. människan är faktist stark, bara man tror på det och själv intalar sig det. Det försöker jag med!

Ligger hemma i soffan hos mamma nu, har nyss kollat på idol.. som förövrigt (enligt mig) var jätte dåligt ikväll. Temat var inte alls något hitt. Proppat i mig massor av godis och fruktsallad för att trösta mig själv lite. Jag lider av extrem ångest och stress, vilket gör att min vardag har slutat fungera så gott som. Ingenting i kroppen fungerar som det ska. Så kan det gå när man vill vara överallt samtidigt, tänka för mycket, stressar med jobb och plugg, och stress i övrigt!
Så snälla ni där ute - TA DET LUGNT! För det här är inte kul.


Imorgon är SEAN BANAN på Mittis här i Ånge, jag ska dit! Dom tjatar dock på mig att jag ska jobba där då, stå i insläppet.. men jag känner faktist för att själv gå ut. Har ställt upp och jobbat så gott som varje gång dom frågat annars så jag är värd en utgång :)


Kommentarer
Postat av: MISS ALICIA

Hej!



Var gärna med i nätbutiken Miss Alicias tävling, där ett fint armband lottas ut. Allt du behöver göra är att gilla vår Facebooksida och lämna en kommentar om att du är med!



Här hittar du facebooksidan: http://www.facebook.com/pages/Miss-Alicia/118723208236702



Lycka till!



Vänliga hälsningar,

www.missalicia.se

2011-10-30 @ 11:49:38
URL: http://missalicia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0