5 saker ni inte visste

1) Jag har otroligt svårt för att räkna matte. Jag är säker på att jag tillhör den på jorden som är sämst.
Hur mycket än lärare eller kompisar förklarar så går det endå in i huvudet vilket får mig att må dåligt på riktigt faktist, för jag vill bli sjuksjöterska el barnmorska och då måste man ha matte B!

2) Jag är uppväxt med en alkoliserad pappa som aldrig någonsin har tagit hand om mig på ett bra sätt.
För ca 4 år sedan åkte han och jag till Thailand och jag grät mig igenom 14 dagar. Folk i min omgivning tyckte jag såg fruktansvärt sliten ut när jag kom hem.

3) Jag har börjat skriva min egna bok, om den någongång ges ut eller inte vet jag inte men det är målet.

4) Jag har opererat mina bröst

5) Jag föddes med missbildningar i mina fötter vilket gjorde att dom stod rätt inåt. Har opererats 7 gånger för det och än är det inte helt 100.

Kommentarer
Postat av: beccis

just nu har jag en tävling i min blogg där du kan vinna ett valfritt smycke. om du är intresserad så har du en länk till tävlingen här: http://rebeccaharkonen.blogg.se/2011/october/tavlingsdags.html#comment



Och om du inte är tävlingssugen så vill jag bara önska dej en trevlig helg! ♥

2011-10-14 @ 15:17:48
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0