Torsdag

Ja men hallå på er!
Jäklar vad jag har tok sovit idag. Klev upp kl 6 och var vaken en stund och kollade på nyhetsmorgon, sen somnade jag om och vaknade vid kl 13.00. Sköööönt, men man hinner ju inte göra någonting på dagarna direkt.
Mamma kom förbi och hade med sig brev från Mittis där det stod att jag skulle få semester ersättning för att jag jobbar extra där - Jo men man tackar :) Dock blev det bara 500:- som kommer ramla in på kontot men endå, det är bra i dessa fattiga tider ;)

Sitter iallafall hemma hos mamma nu, hon ska bjuppa på middag.. ungslax och hemlagad potatismos och fetaostsallad - mumms! Kan vara bland det godaste som finns.
Sen blir det nog en sväng in till Elin också när jag går hem :) Härligt att träffa nya, VETTIGA människor, det finns inte många sånna här i Ånge så jag är tacksam och glad över att jag träffat henne.

Skriver mer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0