Tisdag - Lucia

13 december.. 11 dagar tills självaste julafton. Längtar ni?
Vaknade jätte tidigt imorse då det var planerat kaffe och kolla på lucia på tvn.. höll väl på någon timme sedan tvärsomnade jag igen och vaknade halv 12 igen, bara att göra sig klar och åka till stan då. Hade egentligen ingenting alls och göra där förutom att jag ville på graven så det var därför jag åkte. Rickard följde med också :)
Äckligt trött när jag kom hem ikväll så la mig i sängen och skulle kolla film och där somnade jag, förståss..jag som hade tänkt sova tidigt ikväll men nu är ju det rätt så kört som det känns.


Har nyss gjort iordning glögg, puss på den som uppfann det iallafall.. lätt det godaste man kan dricka såhär vid jul. ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0