T i s d a g

Igår var jag så jäkla bakfull så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen, JA JAG VET ATT DET KANSKE ÄR OMOGET att skriva hur bakis man är men mådde då fan inte bra. Låg iallafall i soffan hos mamma hela dagen, myste med bröderna för det var sista dagen dom var där. Sen på kvällen blev det film. Idag då? Börjar på bli förkyld, mest bara snorig nu.. inte lite heller! Jag får inte bli sjuk, får inte, får inte, får inte!! Har inte gjort så himla mycket. Var förbi hos Elin och hennes söta son William förut och hälsade på, trevligt :) Sen var det tänkt jag skulle åka till Fränsta till pappsen men mamma fick aldrig tag i någon bil så det blev inget.Typiskt! Sitter och klurar på nyår.. Luleå? Inte Luleå? Hmm, måste bestämma mig snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0