Sängläge precis hela dagen

Hej på er! Hoppas det är bra med er, det är det inte här. Har galet ont i magen och blöder som en galning, intressant läsning? Ringde sjukan förut för jag hade så ont så låg bara och grinade. Vad fick jag för svar? "Ring igen om en vecka om det fortsätter." Det kan ni räkna med att jag kommer göra, för nu har jag gått så här i 9 månader och det lär inte försvinna. Galet less på vården. Får aldrig någon hjälp. Åker ut och in och har avverkat 3 frikort det här året, 3 st.. hallå? Jaja.. SUCK iallafall!

Jag som hade så mycket planerat för den här dagen. Hade tänkt storstäda lägenheten och sedan hälsa på Elin och Wille, men det blev ingenting av det. Hoppas jag är piggare imorgon.
Tog mig nyss in i duschen iallafall, och har målat naglarna - Svarta! Köpte Gina tricots nagellack sist jag var i stan och det var faktist bra :)

Ska ta krypa ner i sängen nu framför någon serie med en kopp kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0