Onsdag

Hur mår ni idag? Jag har haft en skitdag, fast jag har endå fått en himla massa skoluppgifter klar så det är ju bra iallafall. Mamma var hit förut med en JULTALLRIK från mittis, behöver jag säga att det var gott? Det var det iallafall. Sedan var vi iväg och handlade hem lite saker som fattades, började eka bra mycket i både kylen och frysen men nu är det påfyllt igen. Gött! Imorgon blir det tacos till middag, men kom på tusen olika saker som jag glömde och handla så får väl pallra mig iväg imorgon också.

Nu då? Ska ta röjja undan lite här hemma och sedan åka och hämta R. Får se vad vi hittar på, lär väl bli film eller något :) Skönt med sällskap iallafall.

 

Har ni tur så skriver jag mer sen!

 

(Gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0