Måndag

Håller mig inomhus så mycket som jag kan idag. Tok snöar ju! Men jag tycker det är mysigt :) Håller på laddar hem massa filmer för fullt, alltid bra att ha på laget, right?
Annars händer det inte så himla mycket, försöker röja undan här hemma så det ska bli fint igen. Går lite sidådär.. fastnar här hela tiden!
Ikväll ska jag dricka glögg har jag bestämt mig för, finns det någonting godare såhär vid jul? Nope! Glögg och pepparkakor, bästa!

Utan gran blev jag i år också, iofs vet jag inte om jag har så mycket plats över för en men endå, jag hade så gärna velat ha en vit gran med massa silverkulor, eller röda! Så fint.. det får bli nästa år!



Hur mår ni idag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0