Lördag

Jag är så himla sugen på gå ut och festa men NEJ , jag ska spara mig och gå all in på juldagen istället - Jajjemen.
Vaknade rätt sent idag, vid kl 1, gjorde mig iordning och fikade lite snabbt och sen var det bara att pallra sig iväg ner på ishallen för och kolla årets sista match, vilket ånge stoooor looosade! 9-0.. Haha! Nya tag!
Niki, en bra kompis, åkte rätt in i sargen och blev ganska så illa skadad, har ingen aning om hur det gick faktist mer än att han troligtvis är på sjukan. Måste ringa och höra :)

Tog en promenad bort till mamma efteråt och blev bjuden på gomat och en öl! Dock skulle jag inte ha druckit den för jag fick ju inte alls mer-smak? Nej nej ;)

Funderar på möblera om nu, har endå så inget bättre för mig.. ringa Sara kanske? Hm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0