Jag är så jävla grym

Visst är min uppdatering bra? SKÄMTAR, jag vet.. den suger! Men jag har fan aldrig tid.. eller tid har jag så det räcker kanske men jag tar mig inte tid. Men nu så skriver jag iallafall :)
Vad har jag gjort i helgen osv då? Absolut ingenting. Haft besök! Galet skönt och träffa en människa som är precis som mig på något vis!
Kollat massa film, druckit några öl, ätit, duschat, sena nätter, vakna sent på dagarna.. kanske världens lugnaste helg? Tror så ja!

Idag var det hockey inplanerat, ånge - övik! Ånge loosade, ovanligt! Sen kom Niki hit en sväng och drog en film, gick hem för en stund sedan och jag håller på att göra iordning fika nu. Äggmackor, haha! Så jäkla gott.. sen blir det att kolla på några serier, vad vet jag inte.. ge mig gärna förslag på någonting bra :)


Nu har jag babblat färdigt, för stunden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0