GOD JUL

Har blivit klent med uppdatering nu under jul. Men har haft fullt upp hela tiden så datorn har fått vila lite.
Har iallafall haft en jätte bra helg. I fredags blev det Sundsvall för shopping, hittade en del fynd som jag ska visa. Så nu funderar jag på att skicka tillbaka Nelly paketet, jag får se!
Sedan åkte jag hem till mamma och åt mat och sedan kom mina bröder hit. Mys att få rå om varandra.

Igår var det julafton och den var rätt så lugn, åt så jag måste ha gått upp minst 10 kg och fick massa fina paket:

1 adidas tröja
1 munkjacka
1 flaska vin
Trisslotter i mängder (tot vinst 100:-)
Massa fina saker till lägenheten.. muggar, bricka, ljus, kaffeburk, ungsform, rivjärn
Pengar, totalt 2500:-
Presentkort på H&M
Trosor
Presentkort på Jiges här i Ånge

Sen var det säkert någonting mer.. men det var dom sakerna jag kom på nu. Nöjd iallafall :)

Ikväll blir det utgång på Mittis, blir nog hemma hos mig först som det ser ut ett helt gäng.. Jag vet dock inte vad jag ska ha på mig, lutar mot en svart klänning som jag fick i julklapp också kom jag på nu. Haha.. fast den valde jag själv.


Sitter hos mamma nu och ska äta frukost/lunch bestående av julmat - igen!

VAD FICK NI I JULKLAPP?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0