Fredag

Godkväll på er! Då var det alltså fredag då och nu är det bara 1 vecka kvar drygt till julafton. Den kommer bli väldigt lugn, blir hemma hos mamma alla syskonen och jag, sedan på juldagen blir det den obligatoriska utgången på mittis. Brukar bli grymt :)

Joo förresten, som jag skrev i förra inlägget så åkte jag åt helvete med bilen i onsdags. Hade hämtat Rickard i ljunga och var påväg till Ånge, fick världens sladd några ggr och sedan minns jag bara att det tog tvärstopp. Det hade verkligen kunnat gå riktigt jävla illa.. bilen är bara att skrota, helt förstörd! Så det var min julklapp till mamma :( Usch! Har så himla dåligt samvete.
Men huvudsaken ingen blev skadad.. jag har ont i benen och nacken.. annars gick det bra.

Helgen blir lugn iallafall, ska vara lugn tills nästa helg hade jag tänkt! Har ingenting planerat förutom att jag vill gå på hockeyn imorgon. Sista hemmamatchen för det här året för Ånge.
Jaa det var väl det, nu ska jag ta stoooooorstäda och dricka glögg! Tråkiga fredag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0