En person

Jag blir så jävla less på den här byn. Så GALET less. Folk man verkligen trodde var sina bästa kompisar har visat en helt annan bild nu. Låt mig leva mitt liv precis som jag själv vill. OKEJ? Och bara för att jag mest har killkompisar så betyder det inte att jag ligger med dom? Jag funkar bäst med killar, dom är lättsamma när det kommer till vänskap, lite svårare med kärlek då.. men nu talar vi vänskap.

Blir bara så jävla less. Är ni så himla avundsjuka för att ni själv sitter med era "falska tjejgäng" varje kväll, där ni bara pratar bakom ryggen på varandra.
Visst, jag har tjejkompisar jag med.. men nu väljer jag verkligen mina vänner rätt! Jag umgås med dom som jag känner är lik mig, som jag litar på och trivs med.

Ville bara säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0