Dagen efter..

SIdag mår fröken Jansson INTE bra kan jag lova, haha fyfan! All in blev det ju igår iallafall, men tog mig inte ens ut på Mittis. Vid 12 fick jag skjuts hem där jag tydligen tvärsomnade.
Jag och Milla började iallafall hemma hos mig, sen ringde vi Johan så han fick köra oss bort till fest där vi träffade alla Ramsjö-bor som var här. Sen drog väl alla på Mittis, alla utom jag.

Pallrade mig iväg till mamma imorse när jag vaknade ialf, så här sitter jag nu.. nyss ätit frukost/lunch och nu ligger jag nerbäddad i soffan under filten, känns som jag kommer ligga här hela dagen.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Mer upptd!!!!

2011-12-28 @ 18:28:24
URL: http://fluuga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0