Äntligen fattade jag ett beslut

Har velat hela veckan om jag skulle åka till Luleå i helgen eller inte och fira nyår men nu har jag bestämt mig, och jag hoppar över det! Jag hatar egentligen nyår, varför vet jag inte men jag brukar mest gruva mig för den dagen av någon konstig anledning? Jaja.. vi får helt enkelt se vad som händer.

Kom hem från Elin för en stund sedan iallafall, pratat skit och busat med Wille :) Så himla söt son har hon.
Känns skönt att ha träffat en människa som är så lik mig på nå vis och som jag känner att jag verkligen kan vara med. Finns inte många sånna människor kvar i den här byn.

Nudå? Fick ont i magen igen så har tagit alvedon och nu väntar jag på att halv åtta hos mig ska börja på 4an, brukar ni se det? Jag älskar det pogrammet! :) Sen ikväll får vi se vad som händer, film hoppas jag på? :)


Bjuppar på en bild från julafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0