6 December

Hallå 18 dagar till julafton typ? Galet!
Har städat och gjort fint här hemma idag och nu väntar jag på att min kära Mami ska komma och hämta min tvätt. Min tvättmaskin har det blivit nå fel på så måste ringa hyresvärden och be honom kolla på den imorgon. Sitter och klurar på vad man ska äta för middag idag? Jag har noll fantasi känner jag, som vanligt med andra ord. Blir alltid samma, samma, samma! Ska skriva matlista från och med nu.

Efter middagen ska jag iallafall pallra mig till gluggen (godisaffären här i ånge).. bor bara kanske 20 m därifrån så blir alltid att man går dit och handlar och sen ligger man död i soffan efter allt man har proppat i sig, haha! Tur man aldrig blir tjock säger jag bara.

Nu kommer Mami!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0