22 december

Förlåt för NOLL uppdatering igår men jag gick runt som en zombie hela dagen, eftersom jag hade varit vaken ett helt dygn. Trodde jag skulle kunna somna tidigt igår men det gick ju sisådär.. ställde kl på 6 idag iallafall ihopp om att jag skulle vara pigg.. men har sovit 3h inatt så jag är lika trött idag, om inte tröttare?
Så vad gjorde jag annars igår då? Bra lite faktist, var fram till byn och hälsade på mamma, handlade hem lite nödvändigheter och så där. Var även till fina Elin på kaffe och surr :) Trevligt värre! På kvällen blev det film helt i min ensamhet. Sex and the city 2 - hade fortfarande inte sett den så tyckte det var på tiden att ladda hem den. Dock inte sådär jätte jätte bra kanske?

Nä, nu ska jag stoppa någonting i min mage som är galet hungrig och sedan ska nog fröken jansson helt enkelt ta och lägga omkull sig i sängen igen. Jajjemen, så får det bli :)

UPPDATE - undra förresten om mitt paket från Nelly kommer idag eller imorgon, gör det inte de så är jag körd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0