19 december

Idag fyller min älskade lillebror år, 13 år! Herregud.. jag har inte träffat honom på jätte många år pga många olika anledningar som jag inte vill gå in på just nu. Men jag älskar honom något så galet mycket. Har iallafall skickat grattis sms och paket ska fixas och skickas det med. Vad ger man en 13 åring?

Vaknade galet sent idag, fick tok stressa till vårdcentralen.. hade 15 minuter att klä på mig och ta mig dit, men jag hann iallafall. Sedan gick jag till mamma och åt mat också tog vi oss en "shopping-runda". Visar senare vad jag handlade :)

Nu ska jag knata ner på gluggen och köpa hem nå gotta. Bäst att passa på att svulla ordenligt för nästa år är det träning och bättre kost som gäller!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Oh få se vad du shoppat kvinna! :D

2011-12-19 @ 20:10:51
URL: http://fluuga.blogg.se/
Postat av: Twixy

Vilken tur du klara dig! Bilar kan man alltid köpa nya! =) Fått nog av bilolyckor du tycker jag nu, hörde att du o F hade en hemsk krock för några år sen oxå =/

sv; Vi sticker mot mina hemtrakter i jul, först Jönköping och sen till momo i Växjö =)

2011-12-19 @ 20:56:18
URL: http://twixys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0