1 december

Redan 1a december, men vart är den där snön? Den kom - den försvan! Ogillas..
Och jaa jag vet att jag är sämst på att blogga men jag ska bli bättre nu, jag lovar och jag svär!
Vaknade för ca 1 timme sedan, så idag blev det en sovmorgon vilket var väldigt välbehövligt för min kropp.
Har inga direkta planer för idag, skulle ha varit på affärn sedan iallafall. Allt det där viktiga man borde ha i kylskåpet börjar bli slut.. fil och mjölk osv! :) Sedan så vet jag inte, plugga lite i eftermiddag.

Borde verkligen börja kolla efter julklappar också, jag får alltid höra att jag " tar i för mycket " när jag handlar julklappar. Mamma brukar kunna få typ 10 julklappar bara av mig osv.. Haha! Jag är galen! Men har bestämt mig för att inte köpa så himla mycket f.r.o.m nu!

Jaja, jag skriver mer sen..nu ska jag ha kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0